• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 26 شهریور 1398
کد مطلب : 79017
+
-

لزوم توقف سرویس‌های دانش‌آموزی در محوطه مدارس

خبر
لزوم توقف سرویس‌های دانش‌آموزی در محوطه مدارس

مدیرعامل سازمان حمل ‌و ‌نقل و ترافیک شهرداری تبریز با اشاره به لزوم توقف خودروهای سرویس مدارس در محل مناسب گفت: خودروهایی که به عنوان سرویس مدارس فعالیت می‌کنند، باید در محوطه مدارس توقف کنند تا برای سایر شهروندان و خودروهای عبوری مزاحمت و ترافیک ایجاد نشود.

به گزارش ایرنا «اصغر آدی‌بیگ» به تمهیدات این سازمان برای روزهای آغازین مهر اشاره کرد و افزود: روزهای نخست مهر هر سال، با بازگشایی مدارس، شاهد افزایش میزان ترافیک هستیم. با توجه به این موضوع، امسال با هماهنگی شهردار تبریز از استانداری درخواست کرده‌ایم که روزهای اول و دوم مهر، کار ادارات یک ساعت دیرتر شروع شود. امیدواریم مورد موافقت استانداری قرار گیرد وی ادامه داد: معمولا در روزهای نخست مهر دانش‌آموزان توسط والدینشان به مدرسه می‌روند و این موضوع موجب می‌شود تعداد خودروها در شریان‌های اصلی زیاد شود. 

آدی‌بیگ بیان کرد: در آستانه بازگشایی مدارس، سازمان حمل ‌و‌ نقل و ترافیک شهرداری تبریز خط‌کشی و نصب تجهیزات ترافیکی را به منظور ایمن‌سازی مسیرهای منتهی به مدارس در دستور کار خود قرار داده است. ما این آمادگی را داریم که با همکاری مناطق ده‌گانه شهرداری اقدامات لازم را در خصوص ایمن‌سازی معابر منتهی به مدارس انجام دهیم.

آدی‌بیگ همچنین از برگزاری کلاس‌های آموزش فرهنگ ترافیک برای دانش‌آموزان مدارس خبر داد و گفت: مدارسی که علاقه‌مند به شرکت دانش‌آموزانشان در این کلاس‌ها باشند، سازمان ترافیک فضاهای مناسبی از جمله سالن حرکت، سالن سرپوشیده آموزش ترافیک مشروطه و پارک ترافیک لاله را برای آنها آماده دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید